مجموعه کامل کارتون های تام و جری از ابتدا تا کنون بدون سانسور

مجموعه کارتون های زیبای موش و گربه این کارتون از پرطرفدارترین کارتون های سراسر دنیا به شمار می آید که دیدنش هیچ وقت برای بیننده تکراری محسوب نمیشود این کارتون در چندین نسخه در این فروشگاه عرضه شده است که مجموعه ۲ دی وی دی را شامل میشوذد داستان شوخی های دوست داشتنی موش با گربه و کل کل این دو با هم این کارتون را محبوب و مشهور نزد همگان کرده است که دیگر مخاطب آن فقط کودکان نیستند !!!


ادامه مطلب ...

مجموعه پت و مت ( Pat & Mat )

 

 

 

 

قابل پخش در کامپیوتر و DVD پلیرهای خانگی  

 

 

ادامه مطلب ...

کارتون مهاجران

 کارتون مهاجران مجموعه انیمیشن ژاپنی است که توسط شرکت نیپون و بر اساس رمان رنگین کمان جنوبی که توسط نویسنده استرالیایی فیلیس پیدینگتون(۱۹۱۰-۲۰۰۱) نوشته شده ساخته شده است.در مورد داستان دختر جوانی با نام لوسی است که سختی ها وهیجاناتی را که او وخانواده اش در حین مهاجرت از انگلیس به استرالیا تحمل کرده اند ،بیان می‌کند .آنها از انگلیس به استرالیا مهاجرت کرده تا در آنجا مزرعه‌ای بر پا کرده به کشاورزی مشغول شوند.



 


ادامه مطلب ...

سرزمین کوچولوها ( ممول )

ممول کوچولو به همراه ۲۴۵ نفر آدم کوچولوی دیگه از سیاره “ریرورو” با سفینه ای به کره زمین می آید و در جزیره ای به اسم “لیل” ساکن می شه، دوستی رمانتیک او با دختری مریض احوال به اسم ماریل سرآغاز آشنایی ممول با دنیای آدم بزرگها و شکل گیری ماجراهای متعددی می شه.
کپچر شده از تلویزیون دوبله فارسی
نام اصلی سریال: کلاه به سر کوچولو (Tongari Boshino Memoru)، ممول (Little beret memole


ادامه مطلب ...

بلیک و مورتیمر

کارتون مجموعه بسیار جذاب و دیدنی بلیک و مورتیمر در 4 DVD با دوبله فارسی 


 


ادامه مطلب ...

کارتون رامکال

در کارتون زیبای رامکال دوبله به فارسی استرلینگ راکون را راسکال (رامکال) می نامد و به خانه می برد. از این به بعد، رامکال همراه همیشگی استرلینگ می شود …


ادامه مطلب ...

بچه های کوه تاراک + رمی

کارتون بسیار زیبا و دوست داشتنی بچه های کوه تاراک داستان دو بچه خرس به نام جکی و جیل که مادرشان را گم می کنند و توسط پسری سرخ پوست نگهداری و بزرگ می شوند …


بچه های کوه تاراک + رمی  

 

ادامه مطلب ...

لولک و بولک

لولک و بولک دو شخصیت محبوب و دوست داشتنی دنیای انیمیشن هستند ،این مجموعه لهستانی که پس از سالها همچنان در رده نخست کارتونهای لهستانی تاریخ این کشور قرار دارد، در کشورمان نیز از محبوبیت بالایی بر خوردار است و در چند نوبت از شبکه های مختلف سیما پخش شده است. با ماجراهای جذاب لولک و بولک همراه باشید!


ادامه مطلب ...