خرید کارتون مارکو دوبله کامل با کیفیت عالی



 
خرید اینترنتی کارتون مارکو دوبله فارسی
در 4 دی وی دی شامل 42 قسمت کامل با کیفیت عالی 
قابل پخش در کامپیوتر و کلیه دستگاههای پلیر خانگی  

داستان کارتون مارکو :

مارکو، یک پسر بچۀ ایتالیایی اهل جنوای ایتالیا است که برای پیدا کردن مادرش راهی یک سفر دریایی به سمت کشور آرژانتین می‌شود.

«مارکو روسی» یک پسر بچۀ ده ساله است، اما بخاطر مسائلی که در زندگی برایش بوجود آمده، خیلی بیشتر از سنش به نظر می‌رسد. او خیلی زود وارد دنیای بی‌رحم بزرگترها شده است. آنا، مادر مارکو برای کمک به مشکلات اقتصادی خانواده مجبور به مهاجرت به کشور آرژانتین می‌شود؛ این در حالی است که پیتر، پدر مارکو برای مدیریت کلینیک پزشکی مخصوص فقرا در جنوا مانده و مادر بخاطر تحقق آرمان‌های او حاضر به این فداکاری شده است.

هر زمان که کشتی «میکل‌آنژ» از آرژانتین وارد اسکلۀ بندر جنوا می‌شود نامه‌ای از آنا را با خود به ارمغان می‌آورد که حال و روز خود را در آن می‌نویسد و باعث می‌شود تا حدودی حس دوریِ او از خانواده کم شود، اما پس از گذشت یک سال از خروج او، رسیدن نامه‌ها متوقف می‌شود. مارکو به شدت نگران مادر شده ولی نمی‌تواند پدر را به انجام کاری وادار کند. مارکو هنوز آنقدر بزرگ نشده که قادر به گرفتن یک تصمیم بزرگ برای خود باشد. او باید خود را به پدر ثابت کند...

در داستان اصلی پدر در نهایت، راضی شده و خودش هزینۀ سفر مارکو را می‌پردازد، اما در مجموعۀ انیمیشنی، مارکو برای جمع کردن هزینۀ سفر، شروع به کار می‌کند. بالاخره مارکو برای یافتن مادر سوار بر کشتی میکل‌آنژ می‌شود...
مجموعۀ «مارکو» با نام‌های «سه هزار مایل در جستجوی مادر» 3000 Leagues in Search of Mother  و یا «مارکو و میمونش پپینو» Marco e la scimmietta Peppino بر اساس رمانی به نام «به سوی رشته کوه‌های آند» Dagli Appennini alle Ande نوشتۀ Edmondo De Amicis برای گروه سنی کودک و نوجوان تولید شده است. این مجموعه در اصل در 52 قسمت ساخته شده که 42 قسمت آن دوبله و پخش گردید.. مجموعۀ مارکو برای اولین بار توسط شرکت انیمیشن سازی نیپون در 1976 تولید شد، اما در 1981 بار دیگر یک اقتباسی به شیوه‌ای بسیار نزدیکتر به داستان اصلی، از این داستان توسط همان شرکت ساخته شد.



قیمت فقط : 6500 تومان 




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد