کارتون میگ میگ

این مجموعه کارتون های وارنر برادرز را همه دیده ایم و آن را با نام میگ میگ می شناسیم. گرگی به نام Wille E. Coyote در صحراهای جنوب غربی آمریکا با تمام وجود به دنبال پرنده ای به نام RoadRunner میگ میگ می دود ولی هرگز موفق به خوردن یا حتی گرفتن او نمی شود

 

 

ولی هیچ وقت فکر کرده اید گرگ برای چه به دنبال میگ میگ می دود ؟ اگر فکر می کنید انگیزه، خوردن و رفع گرسنگی است به این فکر کنید که آیا گرگ نمی توانست به جای آنهمه موشک و بمب و اسکیت مجهز به راکت و ... یک پیتزا سفارش دهد و چندان به فکر خوردن این پرنده لاغر مردنی ولی سریع نباشد ؟


راستی چرا هیچ وقت گرگ موفق به گرفتن میگ میگ نمیشه ؟
شاید بگویید بدشانسی یا زرنگ تر بودن میگ میگ. ولی اگر دقیق به کارتون و اتفاقات آن نگاه کنید می بینید که ماجرا چیز دیگری است.
مسابقه گرگ و میگ میگ، در واقع نبرد بین خواسته های ما و سرعت / شتاب در زندگی امروز است
گرگ اگر فقط به دنبال سیر کردن شکم بود، به جای فشفشه ها و هواپیماهای پدالی یک پیتزا یا مرغ بریان سفارش می داد


گرگ مطمئنا به دنبال انتقام شخصی ناشی از عصبانیت هم نیست چرا که بسیار عقلانی و برنامه ریزی شده حرکت می کند. ممکن است شاید خود گرگ هم نداند به چه دلیل به دنبال میگ میگ می دود ولی به شکلی مشغول انجام این کار است که گویی یک قرارداد ازلی و ابدی برای این تلاش بسته است: تلاش برای به دست آوردن آن چیزی که به دست آوردن اش ناممکن است. این شاید آسایش در جامعه مدرن باشد.
خواسته های گرگ با سرعت و شتاب زندگی مدرن همخوانی ندارند ولی گرگ - و من و شما - متوجه این نکته نیستیم و احساس می کنیم دلیل نرسیدن بدشانسی گرگ یا زرنگتر بودن میگ میگ است ولی اینطور نیست، گرگ شکست می خورد چرا که نمی داند برای چه مشغول دویدن است.



مجموعه 43 قسمت از کاتون سراسر خنده و خاطره انگیز گرگ ناقلا و میگ میگ پرنده زبل بعضی ها میگن آخر این داستان بلاخره گرگه این میگ میگ دوست داشتنی ما رو می گیره!
شما چی فکر میکنید؟ فکر میکنید آخرش چی میشه؟ این مجموعه کم نظیر رو با کیفیتی خوب و قابل قبول براتون تهیه کردیم. یه هدیه مناسب برای کوچولوهایی که دوستشون دارید. یا برای بزرگترهایی که هنوز این کارتونهای قدیمی رو دوست دارن و ازش خاطره دارن. و برای شما که این دو شخصیت زبل رو هنوز به یاد دارید .  

 

 

تعداد دیسک : 2 DVD 

 

قیمت : 4000 تومان   

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد