ملوان زبل

 

سری کامل کارتون به یاد ماندنی ملوان زبل با زبان اصلی ، ملوانی که با خوردن اسفناج قدرت فراوانی پیدا می کرد. ارائه شده در۱دی وی دی.  

 


 

او در ابتدای هر داستان توسط دشمنانش کتک می خورد و بعد با گفتن جمله ی معروفش که : «دیگه نمیتونم تحمل کنم» و خوردن یک قوطی اسفناج ، نیرو می گرفت و تمام آنها را شکست می داد.ملوان زبل یک شخصیت فردگرا و منزوی، با عقاید مربوط به خود بود. او جملهای دارد که تمام جهان بینیاش را بیان میکند: «من همانی هستم که هستم و این، تمام آن چیزی است که هستم.» 

 

 

ین شخصیت آنقدر معروف شد که پزشکان نام یک بیماری را از او بگیرند. وقتی تاندون عضله سر بازو پاره شود و عضله به بالا جمع شود، بازوی بیمار برجسته میشود. آن ها به این حالت، «عضله ملوان زبل» میگویند.
  

 کمیاب ترین محصولات در این فروشگاه عرضه می شود ، از سایر محصولات فروشگاه نیز دیدن نمایید. 

 

نام محصول: ملوان زبل    


قیمت: 3000 تومان    


تعداد: ۱ DVD 



ملوان زبل , کارتون ملوان زبل , فروش کارتون ملوان زبل , خرید کارتون ملوان زبل , کارتون قدیمی 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد