ایکیوسان

 

  

« ای کیوسان »


ایکیوسان زبان اصلی دایویکس شامل 27 قسمت ، کمیاب ترین محصولات در این فروشگاه عرضه می شود ، از سایر محصولات فروشگاه نیز دیدن نمایید.  

 


  

   


مجموعه "ای کیو سان" از محصولات کمپانی تویی انیمیشن در سال 1975 به کارگردانی کی میو یابوکی در 298 اپیزود ساخته شد. تاداکی یامازاکی فیلمنامه این مجموعه را نوشت و از 15 اکتبر سال 1975 تا 28 ژوئن سال 1982 در ژاپن پخش شد. ای کیو در اصل پسر یک امپراتور بود که در دوره حکومت شوگون ها که حکومت را از دست امپراتورها خارج کردند، مادرش مجبور شد به همسری یک شوگون درآید و برای همین او را به معبد فرستاد. این کودک در معبد خیلی زود پیشرفت می کند و در همه کار خلاقیتش را نشان می دهد. او هر زمان که می خواست تمرکز خود را جمع کند. دو انگشتش را روی سرش می چرخاند و بعد شروع به فکر می کرد. داستان زندگی ای کیو و افسانه های پیرامون او، یکی از داستان های مورد علاقه مردم ژاپن است و تا به حال یک سریال و دو کارتون از آن تهیه شده است  

 

   


ارائه محصولات با کیفیت بالا و بسته بندی مناسب و با کیفیت و همچنین گارانتی تعویض محصولات نشان از اهمیت رضایت مشتری در نزد ما می باشد ، لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

  

نام محصول: ایکیوسان  زبان عربی 


قیمت: 4800 تومان    


تعداد: 3  DVD


 

  

کارتون ایکیوسان , دانلود کارتون ایکیوسان , خرید کارتون ایکیوسان , عکس های کارتون ایکیوسان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد